søndag den 23. oktober 2011

Dinner with the family and my new baby







I går aftes hev jeg familien med på Dalle Valle...... Ja ja, I know, men det er jo godt og billigt :) Så det var en mulighed for at lufte min nye kærlighed som endelig er flyttet hjem til mig. Jeg er virkelig glad for den. Faktisk er der 2 andre nye ting i billedet. Nederdelen fra Acne er en af mine Stockholmskøb, og den sorte strikvest snuppede jeg lige i H&M i går til 199. Synes den er fin udenpå en skindjakke her i efteråret.

Støvler: Steve Madden, Strik+vest: H&M, Jakke: Zara, Nederdel: Acne, Taske: Mulberry

9 kommentarer:

  1. Tillykke med den nye baby! Er slet ikke misundelig -.-

    SvarSlet
  2. Tillykke med den nye Mulberry. Den er virkelig fantastisk. Jeg har også lige selv hevet en ny "Mulle" hjem, som jeg er super glad for:-)
    frkforsom.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Eeeeej hvor er din nye baby smuk! Jeg er dødmisundelig, mums! Altså du ser også smuk ud :D I klæder hinanden!

    SvarSlet
  4. Ih tak piger..... Han er rigtig glad for I synes om ham og han er blevet accepteret :)

    SvarSlet
  5. Den er SÅ flot den taske, tillykke med den og hvor ser du i det hele taget godt ud i det outfit :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak søde Guapizimo.... Er virkelig også glad for den :)

    SvarSlet
  7. Awesome blog! Do you have any hints for aspiring writers?
    I'm hoping to start my own site soon but I'm a little
    lost on everything. Would you recommend starting with a free platform like Wordpress or go for a paid option?

    There are so many choices out there that I'm totally overwhelmed .. Any recommendations? Appreciate it!

    My web page solar springbrunnenpumpe

    SvarSlet
  8. It is not my first time to go to see this website, i am
    visiting this website dailly and get fastidious facts from here every day.


    Look into my blog - stained concrete floors in Lake Magdalene area

    SvarSlet