lørdag den 31. marts 2012

Tattoos





Jeg ELSKER tatoveringer! Store, små, på mænd og kvinder. Jeg har for nyligt joinet siden Female Tattoo Models på Facebook. Hvor der hele tiden bliver uploadet billeder af de for lækreste kvinder med tatoveringer. Seriøst, jeg er mundlam over hvor lækre og feminine de piger er, wow!!! Så piger, hvis I er til tattoos så tjek siden ud.
Jeg er indimellem fristet til at få lavet noget STORT, men alligevel ved jeg bare ikke om det vil fungere for mig.... Det skal i hvert fald overvejes.

2 kommentarer:

  1. de er godt nok smukke de piger. Kan godt lide de tatoveringer på den miderste :-)
    har i øvrigt bestilt tid nu til nummer 4 :-)

    -Katja

    SvarSlet
  2. Åh jeg elsker også store tatoveringer på piger, men jeg tror heller ikke selv jeg kan bære det. Jeg er helt vild med hende den øverste :)

    SvarSlet