mandag den 1. oktober 2012

Inked





Her er hvad jeg brugte min dag på i dag. Altså det tog jo langt fra hele dagen, men mentalt gjorde det. Op til var det mest spænding og en smule nervøsitet, efterfølgende så vildt meget glæde... Er simpelthen så glad og tilfreds! 
Som I måske ved har jeg en fjer på ribbenet (siger har, for det har jeg stadig, bare en meget bedre version). Fik en lavet for 2 år siden i Miami, og den var sådan ok, men jeg har aldrig syntes den var perfekt.... Før i dag. Den var for lille, proportionerne var ikke rigtige og så ville jeg gerne have den mere "lodden" og naturtro.
Alt dette klarede Martin hos Babylou Tattoo i Studiestræde for mig i dag. Det var en helt igennem perfekt oplevelse, han er så professionel og oveni det er han SÅÅÅÅ rar :)

3 kommentarer:

  1. <3<3<3 Dejligt, at du er blevet glad for den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sååååå glad..... Hvordan går det med din?? <3

      Slet
    2. Den mangler lige sidste omgang (fingers crossed) ogsåååååå <3

      Slet