tirsdag den 6. november 2012

Good morning






Godmorgen!
Jeg har en lang dag foran mig med et stort show i Moltkes Palæ. Egentlig bliver dagen nok ikke meget længere end en normal arbejdsdag, men den slags er bare noget andet end at være i salonen.
Så jeg tænkte at starte dagen med en god morgenmad, så jeg havde noget at arbejde med :)
Jeg startede med spinat, grøn peber, porrer, champignon og kylling i et fad.
Herudover hældte jeg 8 piskede æggehvider med lidt salt og peber, og smed det hele i ovnen ved ca 200 grader varmluft i 25 min.
Nemt og sundt, Jeg er i hvert fald mæt nu!
Jeg må hellere komme afsted, kan I have en dejlig dag? :)

2 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud! Og noget mere spændende end de havregryn med mælk og gojibær jeg indtog til morgenmad. Ville ønske jeg havde tid til at lave den slags morgenmad.

    SvarSlet