onsdag den 28. november 2012

Guf til VORES hår



Først og fremmest... Jeg er Shu Uemura-fan! Som i virkelig fan!
Jeg elsker produkterne som giver fantastisk meget pleje til håret men uden det bliver tungt!

2 af de mest uundværlige produkter for mit hår er netop fra Shu Uemura.

Så da jeg var så heldig at få et sæt af netop de 2 produkter foræret var jeg OVERLYKKELIG!



Første uundværlige produkt for mig er en rensende shampoo, og denne er uden tvivl den bedste jeg nogensinde har haft. Jeg har brug for en rensende shampoo da der ofte går 3-4 dage mellem mine hårvaske og jeg er også flittig med både pudder og lak. Så når jeg vasker hår skal det renses godt igennem.
Med en alm. rensende shampoo vil jeg altid efterfølgende vaske med en anden shampoo da jeg ellers føler det er for hårdt ved mit hår. Denne rensende fra Shu Uemura er dog helt anderledes, og olien renser skånsomt mit hår. Oveni det dufter den fantastisk.


Shu Uemura om "Cleansing Oil Shampoo":

Denne shampoo er en hyldest til den oprindelige cleansing oil. En super rensende shampoo skabt udfra filosofien "oil removes oil".
Shampooen skabt på en olie-baseret formel, er inspireret af de japanske Onsen bade - kendt for sine rensende egenskaber og rig på mineraler. Den renser mildt og skånsomt hovedbunden og hårfibrene, og kan bruges af både kvinder og mænd. En shampoo til alle hårtyper, og kan bruges dagligt.


Mit andet uundværlige produkt er en olie. Jeg har HÅBLØSE smadrede længder efter masser og masser af lysning. Plejeprodukter er en nødvendig del af min hårrutine. Når man samtidig har et fint hår er det vigtige bare at finde produkter som plejer uden at tynge.
Min olie fra Shu Uemura redder mit hår hver gang jeg tager håndklædet af hovedet og nærmest ikke kan få fingrene igennem det. Jeg fordeler olien i det fugtige hår og lader den blive i.
Engang imellem bruger jeg den også i tørt hår, især på 2-3. dagen, når min bund er lidt tung, og jeg har puttet pudder i, kan spidserne godt blive lidt tørre, og der redder min olie mig også.
Når mit hår skal have lidt ekstra kærlighed påfører jeg en god mængde i det tørre hår om aftenen og vasker ud næste morgen, det kan mine tørre spidser godt lide.


Shu Uemura om "Essence Absolue":

Shu Uemuras hårolie, er som navnet antyder den absolutte essens. Den nærer, blødgører og beskytter. Kan anvendes som både pre-shampoo og leave-in olie, der giver ultra glans, blødhed og samler længder og spidser. Essence absolue er baseret på kameliaolie, som også bliver brugt i Geishaens afrensningsritual, og som er kendt for sin beroligende effekt for sanserne.


THE GOOD NEWS!!!
Jeg fik ikke kun 1 sæt, men 2! Så der er også en af jer der kan få fingrene i et sæt.... Så hold øje med bloggen for konkurrencen kommer en af de nærmeste dage :)


Sponsoreret

8 kommentarer:

  1. Feeedt....

    Det lyder virkelig godt - har længe tænkt mig, at jeg godt kunne tænke mig at prøve deres produkter.

    Følger spændt med!

    SvarSlet
  2. Krydser fingre!!! Den olie de er SÅ lækker <3

    SvarSlet
  3. hvad ligger de to produkter til prismæssigt (hvis ikke jeg er den heldige vinder) :)

    http://lololoupeh.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Cleansing Oil Shampoo 400ml 325kr
      Essence Absolue 150ml 355kr

      Men det ville da være rart at vinde dem :)
      Håber i hvert fald du vil deltage.

      Slet
  4. Tak for tippet - jeg tror, mit hår minder om dit, så jeg må heller kaste mig over de her produkter! (alternativt sørge for at vinde dem i din uberskønne konkurrence;-))

    SvarSlet