tirsdag den 20. november 2012

Snyde-sneaks FTW!







Jeg er blevet lidt tosset med det der som Henry og jeg så fint kalder "snyde-sneaks". Okay okay, vi snyder nok ikke så mange, da de fleste nok har luret hvor de ekstra 7 cm kommer fra, men alligevel.
Jeg havde oprindeligt købt et par fra Topshop, men der var en fejl i dem, så de røg retur. Til gengæld flyttede leopardbasserne ind, og noget tid efter deres mørkeblå bror.
De er så rare at have på, og jeg ELSKER de der omtalte 7 cm.
Jeg er lidt begyndt at overveje et par "Marant's", men det kræver lige lidt mere luft i budgettet (Og det sker nok ik lige i December)

Begge par her er fra River Island, og købt på Asos.

2 kommentarer:

  1. De blå kunne jeg godt tænke mig at eje !! :-)

    SvarSlet
  2. de er så lækre, har selv et par i sort jeg har købt i Moss Copenhagen.
    De er så behagelige at have på!

    er vild med dem du har i Leo :)

    / Nana http://www.nanapankalla.dk

    SvarSlet